• Imre Csurilla

Székesfehérvár - Tapolca vv. Balatonakarattya 335+05-337+37 szlv. közötti lejtőmozgásos pályaszakasz



Megnevezés: Rézsűmegtámasztó szerkezet

Tervezés éve: 2010.

Átadás éve: 2014.

Megbízó: MÁV Zrt. PÜ. PLF.

Generáltervező: GEO-TERRA Kft. Geotechnikai Iroda

Szaktervező: First-Plan Kft. V & V Kft.

Dokumentumok: Általános terv

A megtámasztó szerkezet pontos hossza: 56,70m. A Székesfehérvár – Tapolca vasútvonal 336+10.55hm sz.–től a 336+67.25hm sz-ig tart. A megtámasztó szerkezet szerkezeti rendszere: a vasúti tengellyel párhuzamosan cölöpfal épül. A cölöpfalat cölöpösszefogó gerendával kapcsoljuk össze. A cölöpfalra merőlegesen 5 helyen cölöptárcsa épül, melyet szintén cölöpösszefogó gerendával kapcsolunk össze illetve a cölöpfal cölöpösszefogó gerendájába kötünk.





0 hozzászólás