Székesfehérvár - Tapolca vv. Balatonakarattya 335+05-337+37 szlv. közötti lejtőmozgásos pályaszakasz
- Imre Csurilla
- 2017. nov. 29.
- 1 perc olvasás

Megnevezés: Rézsűmegtámasztó szerkezet
Tervezés éve: 2010.
Átadás éve: 2014.
Megbízó: MÁV Zrt. PÜ. PLF.
Generáltervező: GEO-TERRA Kft. Geotechnikai Iroda
Szaktervező: First-Plan Kft. V & V Kft.
Dokumentumok: Általános terv
A megtámasztó szerkezet pontos hossza: 56,70m. A Székesfehérvár – Tapolca vasútvonal 336+10.55hm sz.–től a 336+67.25hm sz-ig tart. A megtámasztó szerkezet szerkezeti rendszere: a vasúti tengellyel párhuzamosan cölöpfal épül. A cölöpfalat cölöpösszefogó gerendával kapcsoljuk össze. A cölöpfalra merőlegesen 5 helyen cölöptárcsa épül, melyet szintén cölöpösszefogó gerendával kapcsolunk össze illetve a cölöpfal cölöpösszefogó gerendájába kötünk.



Comentarios